Bloggtid och puckon

Jag har så mkt tankar. Så mkt att blogga om! SUCK. När ska jag hinna (när ska jag prioritera det)?
 
Blir galen av alla korkade människor och jag vill skriva av mig här. Jag fattar inte hur folk kan tro att naturliga ämnen (tex naturligt mättat fett) är farligt. Ja, självklart är ingenting bra i stora mängder (eller är inte det självklart?). Men att haka upp sig på att äta lightprodukter för att undvika mättat fett, och sedan äta (alldeles för mycket) bröd och godis och glass och läsk och chips och SKIT. Liksom, HAALLÅÅÅÅÅ, hur tänkte du där? Pucko.
 
Ja, så tänker jag ^^. Och eftersom jag inte kan säga det högt så vill jag skriva det här.
 
Men nu ska jag försöka komma isäng halv elva och sätta kl på halv sju(!) imorn och försöka komma lite tidigare till jobbet! Så marsch (stavn?) i säng! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0