Veckan som gått

Suck, fick tvinga mig in här för att skriva något.
 
Har inte mått så bra i veckan och en dag skulle jag nog säga att jag hetsåt/överåt (tyckte nog att jag tappade kontrollen och bara tog mer och mer iaf). Spydde inte och "tog tillbaka" kontrollen ändå i hyfsad tid, men det har varit jobbigt iaf. Har varit kass i magen mest hela veckan, med lite förstoppning emellanåt som vanligt.
 
Nu i helgen hade jag inte lust eller ork med någonting. Drack en grön drink igår vid lunchtid , men Chlorella och vetegräs. Gissar att det var det som gjorde mig illamående resten av dagen och idag har jag haft diarré fyra ggr. Usch. Antar att det beror på drinken igår. Men samtidigt har jag ju inte blivit så dålig förut när jag ätit det. Igår kväll åt jag chiagröt med lite bipollen på, det kan väl också vara svårsmält innan man vant sig har jag för mig.
 
Vet inte varför jag ska envisas med att stoppa mig sånt där "superfood" som ändå är helt jäkla onaturligt för oss här i norden ^^. Stackars mina tarmar.
Hoppas magen är bra imorn iaf när jag ska till jobbet.
 
Har ätit en liten smaksatt kvarg varje vardag den här veckan. Hade grym energi på Efit-passet jag var på i onsdags. Kanske berodde på att jag ätit innan och inte var fastande som jag brukar? Hm.. Dock har jag ju mått dåligt ändå och varit sugen/hungrig när jag kommit hem, förmodligen för att jag redan börjat äta något och då vill kroppen bara ha mer. Tror inte den där kesellan var någon bra idé faktiskt.
 
Orkade inte ta mig iväg på varken OA-möte eller dans i måndags. Får se om jag tar mig iväg på OA-mötet imorgon.
 
Nån träningsutmaning borde jag hitta på också för februari. Nu slutar min januariutmaning (vilken dock har varit super för mig! 10 min om dagen har verkligen varit bra!). Vill dock inte fortsätta med den utan hellre komma iväg till gymmet.. men tja, då borde jag lägga mig tidigt, gå till jobbet tidigt, så jag kan gå till gymmet tidigt (innan så många andra kommer dit tänker jag).
 
Jaja, nu måste jag försöka komma isäng.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0