Viktökning, mat och träning

Alltså vilket bra blogginlägg av Fanny (en av mina (relativt ny) favoritbloggar).
 
Med tanke på att jag vägde 66,2 kg (!!) idag så behövs lite vikt-viktighets-reducering tror jag ^^. Herregud alltså. Jag bara äter och äter och äter den här semestern, och jag spyr inte (hetsäter inte heller (så mkt) dock). Ute-mat, godis och nötter.
 
Sitter med sprängfylld mage just nu. Har inte ätit så mkt dåligt eg, inte idag, bara en liten godispåse ^^. Suck. Skulle vilja ha en kostutmaning i augusti. Paleo-kost. Eller kanske inte alls förresten. Har precis börjat nörda ner mig i groddning av bönor och frön, och det är ju inte Paleo. Så en utmaning utan socker, gluten och mjölkprodukter då kanske... Nån som är på? =P
 
Min mage mår verkligen inte bra just nu. Tror det är för att jag ätit så mkt skräp utan att spy. Tarmarna tycker inte om mig.
 
Mina muskler gillar mig nog lite mer iaf. Joggar lite varje dag och gör armhävningar. Mina triceps är definitvt större tex =). Och mina magmuskler också sen utmaningen i juni. Alltid något =). Så de där (jävla) 66 kilona är nog inte bara fett ändå (men en hel del för jag kan fan inte ha mina byxor längre!). Kanske vätska om jag ätit mer kolhydrater som binder vatten? Hmm.. Jaja. Som Fanny skriver, kanske skulle räkna dagens skratt istället.
Eller armhävningar =P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0