Augustiplaner

Är på väg till Sthlm för en danshelg. Sen är semestern slut.

Utmaningen i augusti blir att inte äta socker, gluten (förutom det som finns i havre och typ bovete) och mjölkprodukter (förutom smör och grädde) hemma. Borta tänker jag strunta i det, på kalas tex.

Träningsutmaning blir minst en km löpning varje dag (håller jag redan på med sen första juni!) Och sedan minst två pass på gymmet per vecka tänkte jag ^^. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på annars, och vill verkligen försöka börja styrketräna ordentligt.

Blir väl minst en danskurs också och så kommer boendestöd några timmar varje vecka, så blir fullt upp.

Kanske borde ha en utmaning som går ut på att blogga minst en ggn om dagen också ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0