Slut på hetsätningsperioden??

Slutade med Voxra vid nyår. Har haft ett par rejäla ångesttillfällen efter det. Vet inte om det har något samband. Har hetsätit ganska många gånger också tyvärr =S.
 
Kanske kan bero på att jag bytt jobb och haft känt att jag varit i en påfrestande situation. Nu har jag iaf börjat på mitt nya jobb och visst är det nervöst med alla nya människor och osäkerhet, men känns ändå som jag kan slappna av lite nu. Nu vet jag ändå att det är här jag ska vara ett tag framöver.
 
Har hetsätit ett par kvällar/nätter i rad och sovit alldeles för lite. Idag tycker jag att jag åt en pannkaka för mkt på kvällen. Onödigt, men det är som det är. Ingen hets och bra mat ändå.
  • 1 tsk kokosfett
  • Ca 250 g keso, 1 apelsin, kanel och cashewnötter
  • 1 kopp kaffe med 2 cl mellanmjölk
  • Några muggar te med mjölk
  • Varmrökt lax, lite sötpotatis, sallad, tomat- och löksås
  • 1 stor och en liten sesam- och bananpannkaka, 3 skivor vitlökssalami, många ostskivor, 1 morot
  • Vatten

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej modiga kvinna!

Har följt dig länge och jag känner djupt för dig. Önskar så du fick må bra. Skulle gärna vilja stötta dig. Om du vill så maila. Jag är offentlig person så du kan googla mitt namn.

Många varma kramar // Cecilia

Svar: Hej! Och tack! Hur kommer det sig att du följt just mig? Kram!
pussel

2015-01-30 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0