På tåget

Som vanligt, alldeles för länge sen jag skrev. 
 
Testar att mobilblogga för första ggn på min nya mobil. Läste tyvärr fortfarande mkt negativt när jag laddade ner blogg.ses app. Men får väl se hur det funkar. 
 
Kanske blir lite lättare att uppdatera med bilder på vad jag äter. Tar ju i princip jämt bilder på det jag äter, men de blir sen bara liggande i telefonen el datorn.
 
Har funkat bra utan gluten i februari iaf. Kanske fått i mig gluten när jag köpt lunch ute, men jag har inte ätit något bröd, pasta el annat uppenbart gluten. Tyvärr har jag ändå haft ordentliga problem med magen =$. 
 
Får skriva mer om det senare, för nu ska jag gå av tåget. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0