Bortrest

Nu igen, inte skrivit på jäättelänge...
 
Har varit utomlands och jobbat i nästan tre veckor (och har missat 3*4 danskurslektioner...).
Kom hem i lördags. Klarade kvällen m h a S. Hetsåt i söndags kväll.
 
Ska iaf skriva vad jag ätit igår och idag:
 
Måndag
* Te och kaffe med mjölk
* 2 st kvarg smaksatt med sötningsmedel, hög proteinhalt
* Kycklinggryta med curry och sötpotatis
* Fetaostomelett
* 1 morot och 1 rödbeta
 
Tisdag
* Te och kaffe med mjölk
* 1 banan med keso, kanel och kardemumma
* Lite kycklinggryta, 1 rödbeta, fetaostomelett
* Lite fetaostomelett, 2 små morötter
 
Har gått upp ca 2 kg utomlands(!). Klarade mig ifrån hetsätning första veckan, men sen föll jag dit och hetsåt oftare och oftare mot slutet av resan. Vägde 64.6 i söndags. I morse vägde jag 63.8.
Så skönt att komma in i mina fasterutiner igen och "slippa" supergoda hotellfrukostar...
Nu fastar jag till 15-16-tiden. Sen försöker jag äta ordentligt med bra mat på kvällen.
 
Nu sova med S, efter en härlig danslektion <3. Vad jag saknat att dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0