Ingen hets för ovanlighetens skull

Har hetsätit rätt mkt den senaste tiden.
 
Idag har jag inte gjort det.
 
* Ett par koppar kaffe
* Tre muggar te med mjölk
* 1 banan
* Lite cashewnötter
* 1 sesampannkaka med 1/2 pkt bacon, oliver, fetaost, 1 avokado, 1 kokt ägg
* 4 rutor 85%-ig choklad, lite pumpafrön
 
Undrar om jag har glömt nåt.
Känns som jag ätit rätt mycket idag, men skriver jag ner det så här så tycker jag inte det ser mkt ut alls.
 
Gud vad trött jag är. Imorn har jag ett (meningslöst?) möte med psykolog och dietist.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Agnes

bra jobbat :) gjorde du nåt speciellt för att stå emot hetsätningen? behöver en del tips :(

2014-05-28 @ 10:15:13
URL: http://nattstad.se/agnesmalmborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0