En gammal vanlig eländig jävla natt

Jag o r k a r inte mer! Jag har levt färdigt det här eländiga livet. Jag orkar inte ta tag i mitt liv. Jag orkar inte få mer "återfall" (eg är det väl inga återfall, jag är sjuk hela tiden, har bara lite bättre perioder utan hetsätningar då och då). Det finns ingen hjälp, det finns ingen som kan hjälpa mig. Jag har försökt på så många olika ställen nu, av så många olika personer. Jag vill inte bli frisk då? Jag vill må så här jävla dåligt?? För annars kan man ju bli frisk.. eller?
 
Jävla lögnare. Jag är trött på allt och alla. Jag känner mig så otroligt ensam. Jag hatar mitt liv. Det blev så misslyckat. Jag hatar mig själv. Hur ska man kunna älska sig själv när man hatar sig själv? Jag tycker inte om att göra någonting. Jag känner mig alltid obekväm. Jag måste anstränga mig för att göra allt mot min vilja hela tiden. Jag orkar inte mer. Jag är inte gjord för det här jävla livet. Varför måste jag leva? Varför var jag tvungen att bli född???
 
Jag orkar inte sitta här ensam och gråta och äta och gråta och äta. Jag vill sova och gå upp tidigt och njuta av solen imorgon!!!!!!!!!!!! Men som vanligt är jag uppe hela natten och äter istället. Nu måste jag spy, eller jag vill spy, det är det enda jag vill. Sen MÅSTE jag våga ta livet av mig nån jävla gång!!!! För ingen hjälper mig med det heller. Det finns fan ingen hjälp för någonting. Och ändå finns det så äckligt många människor! Äckliga människor med vidriga lögnaktiga yrken. Fega jävlar son inte orkar göra ett skit. Idioter som bara vill gå hem och göra så lite som möjligt på jobbet. Det är för jobbigt att engagera sig. Inte ens anhöriga orkar ju, så varför skulle någon "profesionell"!?
 
Jag hatar människor, jobbet, livet. Det enda jag älskar är djur och solen. Men min katt bor hos mamma och när solen skiner sover jag, eftersom jag hetsätit hela natten. Så varför ska jag leva då? Varför ska man kämpa för ingenting??
 
Allt blir så misslyckat jämt. Det blir aldrig som jag tänkt. Jag är besviken på mig själv och allt annat. Klockan är snart halv fem. Jag hatar sommartid. Avskyr det. Varför måste vi ha det?? Varför finns det ingen som kan hjälpa mig? Varför finns det ingen som vill hjälpa mig. Någon som orkar hjälpa mig? Varför kan inte jag orka med livet? Varför orkar jag ingenting?
 
Jag vill inte leva en sekund till. Jag vill inte finnas när solen går upp idag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sök hjälp på ätstörningsenheten! Kände precis som du när jag hade bulimi och jag sökte hjälp och är idag helt frisk. Ditt liv behöver inte vara såhär och du ska inte behöva må såhär dåligt. Alla jag har pratat med är idag otroligt glada över att de sökte hjälp där, så snälla gör det för din egen hälsas och framtids skull!

Svar: Jag har sökt hjälp. 2005. De har fortfarande inte kunnat hjälpa mig.HUR gjorde de för att hjälpa dig att bli frisk då? Verkar inte finnas någon som kan berätta hur fan man gör. Eller VAD man ska göra =(.
pussel

2014-03-30 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0