Onsdag

Hetsåt hela helgen. Inte lördagskvällen, då var jag på fest, men åt och spydde två ggr innan dess. Och sen fortsatte jag på söndagen. Usch.
 
Den här veckan har gått bra hittills. Dock har jag ätit bröd och idag en biskvi =S. Men har lyckats stå emot hets även om jag känt mig sjuk och haft hetskänsla i mig. Borde väl vara "stolt" över att jag klarat mig (med S hjälp dock eftersom han varit här på kvällen och kommer strax hit nu också), men jag känner bara att det är förbannat jobbigt =S.
 
Har gått upp två kilo sen i somras (på ett ungefär, väger mig så sällan men vägde två kg mer idag iaf än jag gjorde för någon el ett par månader sen).
 
Läser Sofis blogg varje dag typ (gamla inlägg, läser ifatt). Tänkvärt inlägg jag läste idag: The Magic Number.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0