Kostbeslutsångest

Kämpar mot "börja om"-syndromet. Bara två dagara kvar av maj. Hela veckan har funderat på om jag inte ska köpa de där olika bröden jag vill äta.. Men jag har hela tiden lyckats skjuta på det. Idag tänkte jag att "idag ska jag nog köpa de där bröden ändå, passa på nu de två sista dagarna i maj så kan juni bli en bra månad helt utan bröd, godis och glass...". Var verkligen inte sugen idag heller. Funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra. Cyklade ändå hem utan att åka och handla. Hade ingen grädde kvar hemma, men struntade i det. Fick bli te utan grädde ikväll.
 
En dag kvar av maj nu då... Jag vill inte hetsa. Jag är ju inte ens sugen! Bättre att spara eländet till nån dag när jag faktiskt är sugen och vill ha det där satans brödet, right? Ja så är det.
 
Jag är smalare, har vägt 60,4 några ggr nu (och en gång, var det förra helgen?) 59,9. Pendlar lite upp och ner, men är närmare 60 nu än 62-63 som jag legat runt så länge förut!!
 
Tacka vet jag periodisk fasta och LCHF (eller moderat LCHF iaf ^^) =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0