Förtvivlan (nästan iaf) igår

Igår mådde jag fruktansvär dåligt. Jag var så ledsen och livet kändes totalt meningslöst och för jobbigt att orka med.
Mamma lämnade mig gråtandes och tog med mitt enda djur hem till sig (för att han ska få vara ute under sommaren). Kände mig så otroligt ensam och övergiven. Ingen orkade med mig och jag orkade inte med mig själv heller, och inte livet.
 
S kom iaf (trots att han mår jättedåligt själv) några timmar så att jag fick lite sällskap <3.
Köpte dock bröd och hetsåt när han åkt hem.
 
Idag känns det bättre. Hade dock velat gå på stan, eller träna Bodypump. Har inte gjort något av det =S. Inte kommit iväg, och nu är det försent.
 
Har suttit ute lite på balkongen iaf (innan det började regna), och så har jag målat naglarna och surfat. Ska försöka ta mig ut och springa en runda senare, då har jag iaf gjort nåt vettigt.
 
Har bröd kvar från igår. Ska nog gå och köpa nåt mer till ikväll.. kan inte riktigt bestämma mig för vad bara =/. Är inte sugen på godis, så borde såklart inte köpa det. Kanske lite naturgodis iaf. Och så ska jag väl äta upp resten av bröded så det försvinner. Hoppas det är tillräckligt lite kvar så att jag inte känner att jag måste spy.
 
Tror jag klarar av att behålla det om det inte känns som alldeles för mkt.
 
Har blivit otroligt mkt bättre från bulimin märker jag. Återfall väldigt sällan, och hetsätningarna/överätningarna är MKT mindre (mindre mängd) och i kortare perioder (kan hålla det till en kväll!).
 
Jag tror verkligen på LCHF och periodisk fasta. Bort med allt godis, glass och onyttigheter. Jag är inte sugen på det längre! Och det känns ju väldigt bra förstås! Sen att jag har de här konstiga förtvivlan/ångest/depressions-sessionerna ändå (om än också mer sällan?), det får jag väl försöka klara av. Förhoppningsvis kanske de blir bättre om jag börjar springa (träna) mer! Det är vad jag tror och hoppas.
 
Hehe, lustigt med ett sånt positivt inlägg idag. Igår ville jag dö ^^.
Kramar till alla som läser <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0