Döden på midsommarafton

Min sköldpadda dog på midsommarafton. Hos mamma. Han har varit med i hela mitt liv. Jag är så ledsen.
Mamma sa att han levde på morgonen när hon tog ut honom. sen glömde vi att ta in honom eftersom det var massa släktingar här. Mamma kom på det när vi skulle lägga oss, vid tolv el nåt sånt. Då var han helt kall och död med en massa myror krypandes i ögon och mun. Så hemskt och äckligt :-(. Vilken fruktansvärd död :-(. Jag är så ledsen så ledsen. Önskar att mamma aldrig tog med inom hem förra veckan. Han skulle ha fått vara kvar hos mig! :-( Vi vet inte varför han dog. det var knappast för kallt. det värsta är om mamma råkat lägga honom vid något myrbo och de bitit honom i tungan så han svullnat igen i halsen el nåt sånt. Då kanske han kvävdes till döds. Jag vet inte. Det är hemskt! Jag önskar jag gått ut och tittat till honom!!!! varför gjorde jag inte det!? Jag älskade honom.

Igår begravde vi honom. jag, mamma, och min systers barn.

Nu har jag bara en katt kvar som jag älskar över allt annat på jorden. Han bor dock också hos mamma. jag vill inte bo ensam i den där pissiga äckliga stan!! :-(

Jag går gråtit för mkt och mamma har försökt trösta mig. Jag orkar inte jobba imorn. Jag vill vara kvar hos mamma. Vill inte åka hem!

Orkar inte leva längre. Orkar inte vara ensam. :-(

Kommentarer
Postat av: Tilda

Usch stackars dig. Men klandra dig inte för att han dog allt Hr en mening å han hade säkert hittat meningen med livet och fick lämna denna världen. Han har de fint å vill att du ska ha det med alldeles säkert. Tack för en fin blogg

2013-06-25 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0