skrivet 27 aug 2012

" Jag vet inte vad jag ska göra. Det är så fånigt att inte klara av sitt liv. Inte kunna hantera en satans känsla!? Klarar mig inte ensam. Jag är beroende av att S är här. Att han äter här och sover här. Annars hetsäter jag. Och när jag gör det känner jag mig så värdelös. Vad är vitsen med detta liv? Jag orkar iaf inte med det. Det är inte värt att leva såhär. Jobba, plågas och sen sova förlite. Aldrig orka något. Aldrig ha lust med något. Bara försöka stå ut jämt. Stå ut, eller inte stå ut. Orka. Orka leva. :-( Jag hatar att se mina framtänder försvinna. Lite lite lite mer. Varje gång. Jag vill inte! Men jag orkar inte att inte ge vika för hetsen heller. Orkar inte stå ut med den där gnagande känslan som tar kål på mig inifrån. Hur fan orkar man det? Jag kan inte tro att det skulle hjälpa att stå ut. Jag har stått ut i dagar, men känslan är kvar. Jag orkar inte. Jag står inte ut. Vad är vitsen med att leva i en konstant jävla plåga?? Jag orkar inte."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0