Pissig jävla söndag

Jag hatar söndagar. Särskilt när jag ska börja jobba imorn efter två veckors semester..
Usch. USCH!
 
Jag vill INTE börja jobba igen. Jag orkar inte jobba. Jag orkar ingenting!
 
Orkar inte gå ut och springa idag med S. Har absolut INGEN som helst lust. Vill inte.
 
Jag vill cykla och köpa kladdkaka för 10 kr istället. Har stått emot det hela veckan, men idag är sista dagen och jag mår dåligt. Är inte sugen på det dock, så det skulle vara helt jävla onödigt dessutom =(.
 
Usch vad jag hatar allting. Varför kan livet inte bara vara roligt?
 
Jag vill göra saker. Jag vill rensa bland mina väskor. Städa. Fota grejer jag köpt på rean. Fixa iordning i mina köksskåp (och rensa bort grejer).
 
Jag har iaf tvättat idag. Alltid något.
Men nu vill jag dö. Åtminstone slippa finnas. Åtminstone just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0