Nytt inlägg med gammalt inlägg..

Alltså vad är detta!?!? Appen är ju katastrofalt dålig!! Hur går man in och editerar ett inlägg?? Och varför blir det inte automatiskt stor bokstav efter punkt?? Det är ju sämre än att skriva ett sms!
Blöh, fattar inte att jag fortsätter blogga här. Eg vill jag bojkotta blogg.se för att de är så dåliga.
Nytt inlägg då,
Skrivet 9 aug 2012:
"Jag vill bara gråta. Och spy då förstås. Jag har proppat i mig så mkt så jag borde spy av att bara böja mig. Fånigt nog så kan man ju inte stå rak heller. Magen är för full för att stå rak, men också för full för att böja sig för mkt! Hur man än ändrar position så gör det ont och sträcker och drar. Det känns som jag exploderar när som helst. Som om jag med ett litet stick el knuff skulle kunna spruta ut maginnehållet som en vulkan över mattan här. Det skulle överskölja hela TVn, ja hela vardagsrummet. Fräscht värre. Jävla skitliv."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0