Matintag 1 jan 2013

En till dålig grej när jag ändå är igång med att klaga ^^, det blir ingen kategori på de inlägg som postas från appen!
Dåååligt! Jag jag har ju satt "Mobilblogg" som standardkategori just för att inläggen ska hamna i den kategorin när jag mobilbloggar.
Suck.
 
Iaf, gårdagens mat skulle jag komma till:
Började nya året med att äta salta jordnötter och en klementin (lite efter tolvslaget, runt halv ett på natten kanske) och lite champange också. Tycker inte om champange så det blev väl typ två klunkar.
 
Frukost/lunch tolv timmar senare blev några skivor julost och te med mjölk.
I bilen på vägen hem drack jag kaffe med mjölk och en äcklig, varm, gammal bit brie som jag släpat med mig hemifrån dagen innan.
 
Middag blev en bit julskinka, grönkål, brysselkål, julost rödkålssallad med solrosfrön.
 
Till kvällsmål åt jag en bit julskinka, julost, rödkålssallad med solrosfrön. Sedan en skål keso a la Malta: Keso, vispad grädde, kanel, lite vaniljpulver, en klementin.
Till detta blev det även en mugg te med grädde och kokosfett samt en kopp vinglögg med russin och mandlar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0