Redan december

Jaha, numera blir det visst bara bloggning en gång i månaden, eller snart varannan... ^^
 
Tänker ofta att jag ska gå in och skriva nåt, men det blir inte av. Orkar inte. Orkar bara sitta och surfa runt på andra bloggar.
 
Jag har väl överätit/hetsätit någon gång eller ett par ggr per vecka de senaste veckorna. Den här veckan hittills en gång. Förra veckan ingen ggn, p g a att S sov här varje natt.
 
Jag har kommit igång att träna (lite) igen! =) La ju ner det där med lite jogging varje dag för ett par månader sen och efter det blev det inte så mycket springande, särskilt inte slutet av oktober och i november. Men nu de senaste två(?) veckorna har jag varit ute ett par ggr. Har också kommit iväg på Bodypump-pass en ggn i veckan, tre veckor i följd! Bra bra. Mår sjukt mkt bättre av träning. Träning är grejen alltså. Det svåra är att ta mig dit/ut.
 
Gick upp vid två idag. S sov över. Har ätit lite för mkt. Sitter fortfarande i nattlinne framför datorn =S.
 
Frukost/Lunch idag då:
  • 1 D-vitaminkapsel
  • Kaffe med grädde
  • Äggröra (ägg, ost, grädde, peppar)
  • 1 skiva kassler (eko såklart, men 1% äckligt socker =S)
  • 3 brysselkål
  • 1 avokado
  • 2 morötter (varav en liten)
  • 3 cocktailtomater
efter det fortsatte jag med:
  • Te med grädde
  • 4 bitar 85%-ig choklad
  • Pumpakärnor
Nu känner jag att det hade varit lagom att stanna vid två bitar mörk choklad och hälften av pumpakärnorna. men men, gjort är gjort och det är bättre att sluta nu än att fortsätta.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Då ser nog våra veckor ganska lika ut på "Mia" -fronten. Och lika med bloggandet för den delen, hehe. ^^ Styrkekram till dig!

2013-12-08 @ 13:04:17
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0