Dö, eller fortsätta stå ut.

Snälla gud, låt mig få dö nu.
Jag hatar livet och jag orkar inte vänta på att det ska bli bättre. Jag orkar inte göra det bättre heller. Jag ger upp. Jag faller ALLTID tillbaka. Jag vet att i princip alla får återfall när de blir bättre, men hur länge då? Jag blir ju aldrig bättre. Tillslut har jag ju väntat hela livet och aldrig blivit frisk från den här skiten. Då kunde jag ju lika gärna dött nu. Eller för länge sen egentligen. Jag kunde dött när jag fyllde 18. De tolv år jag levt efter dess har inte varit värda att leva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste söka hjälp om du inte redan gjort det.

Svar: Jag har gjort det, men vården är ju totalt värdelös.
pussel

2012-09-29 @ 09:46:35
Postat av: Evelina

Jag vet att det känns jävligt hopplöst ibland, och tyvärr allt för ofta. Men det finns så mycket att leva för. Du är så himla mycket mer värd än vad du tror. Jag har också vart där, är där då och då, men jag ger mig inte. Gör inte det du heller. Prioritera om. Sänk kraven på dig själv. Du gör framsteg även om det kanske inte känns så, jag lovar. Förändring sker konstant, du utvecklas hela tiden. Jag skickar dig en massa styrkekramar!

Svar: Kram till dig med! Tack för dina ord!
pussel

2012-09-29 @ 12:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0