Trist dag

Vet inte vad jag ska skriva. Vet inte vad jag ska göra.

Sitter och typ väntar på att killen jag är intresserad av ska skriva ett meddelande på FB.. Men jag borde inte göra det. Vore han intresserad skulle han väl kolla stup i kvarten om han fått nåt nytt meddelande, inte vänta flera dagar med att svara =/. Blöh.

Vet inte om jag ska åka hem till mamma eller stanna kvar hemma i helgen. Borde väl åka hem till mamma och träffa mina syskonbarn som är där till söndag, kanske bada och sola också.

Är jag kvar här "måste" jag väl träffa Italienaren som gärna verkar vilja träffa mig.. Tycker det är skitjobbigt med engelskan. Hittar inte ord. Har inget ordförråd. Vet inte hur ord uttalas =/. Suck.

Jag borde helt enkelt åka hem till mamma.

Allt känns så jobbigt. Orka.

Just det, klarar jag dagen så har jag inte hetsätit på TVÅ veckor!! Det ni! =O
Dock har jag jävligt stor lust att åka och köpa godis och glass faktiskt, nu när jag tänker efter ^^.
Borde kanske supa mig full ist? Då brukar jag iaf ha kul ^^. Inte hetsäter jag heller..

Jag lunchade med Italienaren idag, våra jobb ligger nära varandra. Han påstod att alla Italienare har, åtminstone, prövat Marijuana nån gång i sitt liv. Han tyckte inte att det var skadligt och fattade inte varför det var olagligt.
Kanske skulle börja röka det? ;-)

Usch. Hade ingen bra dag på jobbet idag. Fullt av möten och tusen saker att göra. Är så trött. Borde väl stanna hemma och lägga mig tidigt. Men nej, kommer aldrig hända. Inte en chans =/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0