Träning och bra mat i flera dagar!

Hetsåt senast i onsdags!
Hade tänkt "börja om" då. Nationaldagen är väl alltid något ^^.
Var ute och joggade tolv minuter alldeles ensam(!).
Men sen hetsåt jag iaf.. hade lite skräp hemma tror jag. Eller så köpte jag då? Kommer inte ihåg längre.
Hade väl hetsätit flera dagar i sträck innan också =/.

Joggade sedan tre dagar till efter varandra!!!!! Helt otroligt =P.
Idag har jag inte sprungit, men var ute och dansade halva natten igår och idag har jag dansat ett par timmar också =). Så det får väl duga som träning.
Åt en falafeltallrik i natt... inte så bra, men hetsåt iaf inte! Idag har jag ätit ganska bra. Några bitar 70%-ig choklad, men annars nyttigt.

Imorn bara SKA jag ta mig till gymmet!!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0