Mår ganska bra!

Kanske ska skriva ett inlägg en gång när jag mår bra också? =P

Idag fick jag sjukt ont i magen, på ett ställe (tarmficka??) på eftermiddagen. Undrar om det beror på att jag drack fler koppar kaffe än vanligt, eller på att jag drack alldeles för mycket alkohol (rödvin?) tidigt söndag morgon.......

Vet inte, men det gick över sen iaf. Trodde bara jag skulle sprängas ett tag på jobbet och fick kanske inte jättemycket gjort den timmen ^^. Jaha, men ont i magen är ju inget jättenytt för mig direkt så..

Jag drog ändå ut och sprang sen med min kompis S <3.
Det hjälper mig så otroligt mycket, de här små joggingturerna jag och S har börjat med!

Hetsåt ju ett par dagar i slutet av förra veckan. Hetsåt på lördagen också för att jag hade skit hemma fortf. MEN sen spydde jag och drog ut och joggade ensam(!!) i en halvtimme!!!! Så länge har jag nog aldrig sprungit i hela mitt liv haha, och inte så långt heller! Joggade hela 4,4 km!! *Stolt* =P

Jaha, och sen ville jag ut på kvällen, men min danskompis var deppig och ville inte hitta på nåt.
Jag har börjat bli lite småintresserad av en kille på mitt jobb. Han har börjat prata med mig ett par gånger när vi råkat cykla hem samtidigt typ. Och nu förra veckan råkade vi komma till jobbet samtidigt två mornar =).
Jaa.. så nu pirrar det lite när jag tänker på honom, men jag vågar typ inte säga ett jota när jag ser honom! =/ Eller jag kommer inte på något alls att säga! Så typiskt!

Så ja, i lördags kväll var jag på ett sånt konstigt humör. Kände mig lite glad efter joggingturen och det kändes som jag kunde "börja om" lite med maten och allt igen.. Så då letade jag upp honom på FB =P. Visste inte vad han hette men hittade honom via nån jobbkontakt. Så sen tog jag mod till mig och skrev ett kort meddelande!!! =O Var så nervös sen för han svarade aldrig..

... Inte förrän idag!! Han (skyllde på? nej jag tror faktiskt det är sant) skrev att han inte sett mitt meddelande men att han hade varit ute på lördagskvällen..

Jag fick tillslut med min danskompis ut i lördags, så jag och han på jobbet var antagligen på samma ställe då utan att veta om det ^^.

Nu när han svarade på FB-meddelandet så frågade han också vad jag ska göra på midsommar. Det frågar man väl inte om man absolut inte är det minsta intresserad av att ses?? Nää ;-)

Jaha, så imorn kommer jag väl vara aningen nervös när jag åker till jobbet haha =P.

I lördags iaf, då följde jag med en annan kompis på efterfest och det var mindre bra. Han var typ otrogen med mig (vi hade inte samlag men det vi gjorde var INTE schysst mot hans tjej). Jag försökte prata mig ur det först, men (tyvärr) började jag hälla i mig rödvin och ett par drinkar där på morgonkvisten, så jag var inte riktigt vid mina sinnens fulla bruk kan jag ju säga. Vaknade där i hans soffa vid halv två-tiden i söndags! Förvånad över att jag vaknade där. Kommer inte ihåg vad som hände på "slutet" innan jag tydligen somnade.. Som vanligt med andra ord..^^ Inte bra.

Var bakfull i TVÅ dagar sen!! Helt otroligt. Det släppte inte förrän igår kväl!! Ändå kunde jag åka och dansa med S på söndagskvällen och vi var ute och joggade en liten sväng igår efter jobbet också =P.

Jaa, vad ska jag mer skriva... Livet är inte pissigt varje dag längre!! Så det så!
Tror jag är väldigt påverkad av hormoner på nåt vis. Förra veckan var jag heldeppig och grät ett par kvällar utan egentlig anledning. Fick mens då också, så jag tror det har med det att göra, för nu mår jag mycket bättre (utan någon direkt anledning för det heller)!

Yep, så kan det vara.

Nån som har kontaktuppgifter (mail) till Mimmi (ljusochsilver.blogg.se)??
Hon har ju tydligen låst bloggen nu under min långa bloggfrånvaro.. och jag vill jättejättegärna få fortsätta läsa hennes blogg.

Kram och godnatt (aaaaalldeles för sent som vanligt ^^)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0