Jag vill dö. Jag vill vara död imorgon.
Nu ska jag proppa i mig mat jag inte vill ha. Har redan börjat fast jag inte var ett DUGG sugen eller hungrig.
Helt i onödan alltså.

S som jag umgåtts med väldigt mycket de senaste månaderna (året?), har träffat en tjej och jag känner mig såå ensam.

Är lite intresserad av en kille på jobbet, men tror ni jag vågar göra ett skit? Nej.

Jag bara hatar allting. Livet är totalt meningslöst. Mitt liv. Just nu.

Mina tänder går bara mer sönder för varje gång jag spyr eller äter en massa godis och glass.
Jag vill inte leva med trasiga tänder. Snart har jag väl inga framtänder kvar.

Vem vill leva utan framtänder??

Usch. Inte ens mina älskade katter hjälper. Jag älskar mina djur över allt annat på jorden, men de gör ändå inte livet värt att leva =(.

Jävla förbannade skitliv.

Jag som skulle jogga lite varje dag. S och jag joggade igår, men idag ville jag inte. DUM DUM DUMMA jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Idiot.

Kommentarer
Postat av: Helle

Vad tråkigt att höra att du mår så dålig =(. Vet ju allt för väl hur det känns att vilja dö och att döva sig själv med mat som man egentligen inte är sugen på.



Du är verkligen ingen idiot, men jag känner igen mig i de tankarna också, dessvärre. Jag hoppas att du får hjälp med att hantera de här tankarna, för de är verkligen tuffa.



Kram

2012-06-15 @ 22:18:16
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Anonym

du är värdefull! du kan alltid dö senare, men våga stanna en stund till! finns det någon hjälp att få? abkontakt är fina och bra, och kanske kan vårdcentralen remissa dig till psykiatrin? du är värd att få hjälp! dessutom hör jag att det finns en styrka i dina texter, den kan ingen ta ifrån dig och den kan hjälpa dig bli frisk. jag tror på dig! kram

2012-06-18 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0