Torsdag, mellandag 2012

I natt sov S över här. Han kom tillbaka från sina föräldrar där han varit och firat jul.
Vi gick upp sent, typ vid tolv. Men vi drog ut och joggade lite!!
 
Jag har varit sjukt duktig på att ta mig ut och jogga under hösten (med draghjälp av S). Har aldrig hållit i med joggande så länge tidigare i mitt liv. Vi har joggat 2,5 km ett par gånger i veckan. Tyvärr rann det ut i sanden när det blev så kallt för någon månad sen och sen blev S förkyld =S. Precis innan vi la av så sprang vi 5 km!
 
Men jag vill verkligen verkligen komma igång igen och idag lyckades vi ta oss ut! Två korta (ca 7 min) joggingpass med lite gång emellan. Känns jättebra! Gjorde magövningen där jag ligger på rygg och S puttar ner mina ben och jag lyfter dem. Bästa magövningen, där jag faktiskt brukar få lite träningsvärk efteråt.
 
Tycker själv att jag kan se lite magmuskler under fettet. Men det är nog bara jag som ser heh ^^.
Alltså jag ser den där "rännan" i mitten och lite antydningar till "muskelvalkar" på sidorna.. men så har väl kanske alla? Jaja, det gläder mig iaf =P.
Har ätit frukost/lunch idag. Mycket, men nyttigt/bra.
     
  • Kaffe med grädde och kokosfett.
  • Brie
  • Kaffe med grädde
  • 2 ägg
  • Julost
  • 1 burk makrill i tomatsås
  • 1 avocado
Dricker en mugg kaffe till nu, med grädde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0