Vilket underbart härligt väder det är idag...

Vilket underbart härligt väder det är idag! Jag älskar solen!! Älskar! Kände mig nästan lycklig på vägen till jobbet bara pga solen :). Men någonting stör. Jag känner mig vemodig. Jag saknar T. Jag saknar T så att det gör ont. Har varit himla sugen på choklad de senaste dagarna. Undrar om det kan ha ngt samband med att jag fick världens attack-mens igår ^^. Tur att den kom på väg hem från jobbet och inte på jobbet. Imorse rann det också ordentligt. Lustigt att man kan ha så olika riklig mens från gång till gång. Usch, måste jobba. Jobbade kväll igår och måste jobba ikväll också. Imorn ska jag klippa mig och på lör ska jag på dop och på sön dansa kurs för Tony Irving :-P. Fullt upp mao. Jag längtar efter lite ledigt. Jag längtar efter T!! Hur klarar man kan en underbar vår utan en pojkvän el åtminstone dejt?! Jag vill inte det :(. Jag vill inte vara ensam. Jag vill vara kär och lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0