Min mage är stor och svullen(?). Det gör o...

Min mage är stor och svullen(?). Det gör ont i hela nedre delen av magen. Jag fattar inte varför!? När jag gick till jobbet vankade jag fram som en gravid =/. Igår var jag glad, idag tycker jag inte att livet är värt att leva. Jag hatar T också. Varför fortsätter jag att bry mig om honom?? Jag önskar att jag kunde sluta tänka på honom, sluta smsa honom, sluta bli besviken på att han inte anförtror mig sina känslor när jag skriver ner mina till honom halva dagarna... Varför kan inte logiken styra känslorna? Jag vill inte ha ont i magen mer! Jag orkar inte med livet. Inte idag. Jag vill hem och sova. Jag orkar inte jobba idag!! Men vem bryr sig? Jävla förbannade skitliv. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0