Glad =)

Jag skriver ju nästan bara här när jag mår dåligt.. Just nu är jag på väldens partyhumör! =D Igår mådde jag riktigt bra hela dagen! Var och tränade bugg i 2,5 h i onsdags kväll och endorfinerna efter det var inte att leka med ;-).
Jag vill ut och daaaaansaaaaaaaa!!!! Tyvärr 'måste' jag åka till Sthlm ikväll med mamma och hälsa på min farmor imorn som fyller år. Alltså jag vill träffa henne, men känns som jag aldrig är hemma. Sover alltid förlite i veckorna och jag skulle verkligen vilja och behöva få sova ut nångång! Sov tillräckligt i Idre förra veckan iaf.
Verkar ha en ung kille som granne... igen ^^. Tänk om han skulle vara singel... Önskar bara att han isf kunde börja prata med mig och försöka 'råka' stöta på mig i trapphuset precis som T gjorde. Det skulle vara trevligt att bara få en kompis i samma trapphus. Men hur lätt är det när man är så blyg som jag? Jag vågar ju inte ens gå ut om jag hör någon i trapphuset.. =/ Suck.
Jaja, positivt skulle det väl vara nu =P. Jag har känt mig riktigt glad flera ggr den senaste tiden. Tänk om det är Voxran som verkar!? Det känns som det är åratal sen jag kände såhär! Jag är sugen på saker igen! Jag är sugen på att träffa folk, att festa, att gå ut, att träna... Jag vill göra saker!
Måste bara bli lite modigare och försöka träffa folk också och få fler vänner.
Imorn ska jag iaf laga mat med några kompisar och titta på melodifestivalen. Skulle vilja gå ut efteråt.. men dom kompisarna är inga party-vänner direkt tyvärr =/. Men men, får väl se hur det blir. För ovanlighetens skull är jag iaf SUGEN på att träffa dom och tycker att det ska bli kul! Helt fantastiskt!
Hade ju hetssug förut idag, men det gick över sen. Själva suget är borta, men jag har lite jobbiga tankar kvar. Ångrar att jag åt skiten, men är absolut inte sugen på någonting att äta. Åt en ordentlig middag när jag kom hem =).
Tänk att jag inte kan föreställa mig att jag kan må bra, när jag mår dåligt. Det är lite synd ^^.
Jeje, nu kom mamma! Måste dra! Puss!! ♥

Kommentarer
Postat av: a

Hej, jag är en tjej som har samma problem.. vet inte hur gammal du är? men jag är iallafall 15 år. och skulle gärna vilja chatta med någon med samma problem. om du känner detsamma, så hör gärna av dig.. till min blogg. tack!

2011-03-11 @ 22:53:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Hej. vet inte om min förra kommentar skickades. men jag har iallafall läst lite på din blogg, och jag har samma problem som dig.. jag skulle gärna vilja chatta med någon med samma problem. om du känner detsamma så hör gärna av dig till mig och svara på min kommentar i min blogg. tack på förhand.

2011-03-11 @ 22:56:02
URL: http://[email protected]
Postat av: Mimmi

ååååhhh faaaaaaan vad glaaaaaad jag bliiiiiiiiiiir!!!!! :D kom ihåg att du kan må bra i dina sämre stunder!!

2011-03-11 @ 23:39:22
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: ..

=D <3 !!!

2011-03-12 @ 12:11:21
Postat av: Anonym

jaaa jag blir så himmla glad när du skriver att du mår bra=)=) hoppas ditt paryhumör varar!!

2011-03-12 @ 17:28:07
Postat av: pussel

a:

Har du länkat fel adress till din blogg? Jag kan inte komma in på den iaf...

2011-03-14 @ 22:18:43
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: alice

www.aliceeal.devote.se

tacksam för svar!

2011-03-26 @ 19:06:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

vore kul om du hörde av dig!! kram.

2011-04-01 @ 19:25:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0