Åå T! Jag kan inte hålla mig från att skri...

Åå T! Jag kan inte hålla mig från att skriva till dig! Jag saknar dig så otroligt mkt! Det har varit den finaste dagen hittills i år här idag. Härligt soligt vårväder:). Jag älskar solen! Men jag hatar att du inte vill vara med mig, och det svärtar ner allting :-(. Nej, jag skickar till bloggen ist. Får inte skriva till dig! Får inte, får inte, får inte! Usch, jag vill inte jobba ikväll. Jag orkar inte. Jag vill stanna hemma och gråta. Gråta hela natten.:(


Kommentarer
Postat av: s

Hej.. blir lite orolig över att du inte skrivit på så många dagar nu. Hur är det?

2011-04-01 @ 22:22:43
URL: http://metrobloggen.se/chooselife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0