Söndag

Usch, jag hatar söndagar. Dom är så ensamma och deppiga. Sista dagen på ledigheten, som jag inte ens tycker om? Jag borde vara glad.
Min danskompis och några gamla arbetskompisar festade igår. Först hetsåt jag halva natten i två omgångar, har fortf choklad kvar.. Sen sov jag till ca kvart i fem på em. Orkade inte gå upp. Ville väl helst bara försvinna. Sov bort hela dagen, en ganska fin dag tror jag =/. Men ryckte ändå upp mig på kvällen och duschade och gjorde mig iordning för fest trots att jag inte alls hade någon lust. Kände väl mer för att vara hemma och hetsäta en kväll till..
Det var iaf jättetrevligt. Dom är så trevliga dom där killarna <3. Var ute och dansade på krogen också. Väldigt länge sen sist. Inte kanonbra musik och inte så mkt folk på det stället, men det var kul ändå. Trevligt =P. Sen sov min danskompis hos mig. Masserade mig och sov över, men vi hade inte sex. Fy vad kåt jag var, ändå hade vi inte sex. Mysko människa det där. Så försiktig men ändå 'på'. Jaa, inte vet jag. Hade han velat ha sex så hade vi haft det.
Det värsta var att jag tänkte på T ofta hela kvällen. T, T, T! Jag önskar att det var han som sov över. Jag längtar efter honom. Jag vill ha sex med honom. Jag skickade faktiskt ett sms i natt fast jag inte får ^^. Skrev att jag saknar honom, men han svarade inte. Det är väl bra att han inte gör det. Jag får inte ha någon kontakt med honom mer =(. Jag mår ju bara så dåligt av det. Men jag vill inte släppa honom. =((
Om jag bara kunde träffa någon ny, någon lika bra som T. Ett steg i rätt riktning är väl att gå ut och träffa folk iaf. Inte sitta hemma och deppa och/eller hetsäta ^^...
Blir jättedålig i magen av något. Alkoholen kanske? Eller är det bara kaffet till frukosten dagen efter? Eller kombinationen med en fet frukost?? Ingen aning. Får iaf kramp, och jag tror det är gaser, som gör jätteont. Går iaf över när jag varit på toa. Önskar att jag kunde lista ut vad det beror på. Tyvärr är det väl alkoholen, och jag vill inte sluta festa...
Känner mig så ensam och deppig nu. Mina vänner räddade mig från mig själv utan att dom vet om det, men nu är jag ensam igen. Ensam med choklad hemma. Det regnar konstant, men funderar ändå på att gå ut. Isf blir det väl till affären och köpa bröd... "Bara en sista gång" ^^. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0