Bilder

Har suttit och fixat in lite bilder i datorn och passat på att kolla igenom lite gamla bilder. Hittade de här före- och efterbilderna från februari 2010:
Ganska obehagligt mkt man kan trycka ner i magsäcken =/. Just vid det här tillfället var jag gravid också =(.
Idag har jag bara ätit frukost och varit dålig i magen.. så för en gångs skull känner jag mig ganska tom.. ^^
Här är en bild på min mage som den brukar se ut, svullen:
Otömda tarmar?? El vad sjutton beror det på annars? Jag tror det är förstoppning p g a kosten.. el nåt. Kommer ihåg en dokumentär från USA som jag råkade se för typ ett halvår sen på TV. Det var en tjej som hade haft bulimi jättelänge. Hon spydde i princip efter varje måltid. Sen gifte hon sig och fick en förstående man och tog tag i sitt liv typ ^^. Gick på nån behandling och lärde sig äta 'rätt'. Mat som hon inte kände sig svullen av och som funkade för hennes tarmar.
Jag kände igen mig så himla mkt i henne. Jag känner mig så himla mkt bättre i magen när jag har spytt. Det är som mina tarmar inte tål mat! Jag blir bra i magen av att spy! Det låter ju sjukt, men det är så. Många med bulimi kanske har matsmältningsproblem? Det svåra är bara att hitta 'rätt' kost. LCHF funkar ju bra mot suget och hungern, väldigt bra. Men om inte tarmarna funkar som de ska så känns det ju inte bra ändå =(. Usch. Det är ju inte roligt att behålla maten när man vet att man får ont i magen, ev förstoppning eller blir lös i magen, och en svullen 'gravid'-mage. USCH.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sjukt snygg mage har du idag iaf... Snygg kropp, och riktigt smal! : )

2011-06-20 @ 01:19:00
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Jo, jag vet.... Det tar all tid för mig. Att ÄTA. Äta, äta, äta, äta. Jag är helt enkelt besatt av att äta.



Det är mer att jag får skuldkänslor för att jag inte gör någonting alls av mitt liv, när folk omkring dör. För att jag sysslat mig det här sedan 13-årsåldern. Bara hetsätit hela dagarna... Det har blivit mitt liv, men vad är det för liv liksom? Någon annan, som dött eller liknande, hade ju levt mitt liv så mycket bättre. Orättvist för dom liksom. Konstig tanke, men den får mig att skämmas.

2011-06-20 @ 19:00:23
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0