Avslöjad?

Om du känner igen mig och läser detta, läs inte vidare!! Den här bloggen är privat! Om du fortsätter läsa kommer det nog bli väldigt svårt att kunna fortsätta umgås med mig. Snälla, läs inte min blogg om du vet vem jag är!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Usch, jag är så otroligt klanting. Har googles typ "mest besökta sidor" som förstasida i varje ny flik i webläsaren =/. Jag vet inte hur många ggr som några f.d. arbetskompisar råkade se bl. a. den här bloggen där i förrgår... Ingen sa något, men dom såg ju! Jag undrar vad de tänkte. Det står klart och tydligt "Ätstörning - bulimi" med en bild på bloggen ovanför. Om dom inte söker upp den nu efteråt så måste dom ju ändå undrat varför jag läser en sån blogg ofta ^^.
Jag borde verkligen radera den här skiten nu, men jag vill inte! Förstår inte riktigt hur jag kan vara så klantig. Jag vill ju fortsätta skriva anonymt! Jag vill kunna skriva om allt här, ALLT. Usch. =(
Jaa, jag får väl hoppas att dom var ouppmärksamma och inte brydde sig ett skit om att kolla vilka sidor som fanns där =/. Min danskompis borde också ha sett, men jag är lite mer tveksam till att han snappade upp det. Att mina f.d. arbetskompisar gjorde det är jag nästan helt säker på tyvärr. Det är väl eg bara att hoppas på att dom inte bryr sig om det och kollar upp det i efterhand. Hoppas dom glömde det lika fort som dom såg det. SUuuuuuck. Min jävla klant!!!! Hur kan man vara så dum?? =((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0