ÄS-bloggar, smalhet, hets och elände

Sitter och läser lite ÄS-bloggar. Har inte såna bloggar i 'favoriter' på den här datorn =/, men hittar ju många lätt ändå.. Tänk att få vara smal en sommar, riktigt smal ^^. Tänk om jag skulle klara att inte äta någonting när jag är ensam. Jag klarar ju knappt att äta när jag är ensam, det blir bara mer och mer och mer och för mkt =(. Eller, jag har ju klarat det ganska bra nu med LCHF. Fast deppig är jag ju ändå. Ledsen och ensam på kvällarna. Men jag har lyckats att hålla mig ifrån hetsätning väldigt långa perioder.
Förra inlägget skrev jag i Explorer bara för att kunna få styckesindelning... Nu skriver jag i Chrome igen och därmed kommer det inte bli några stycken =/. Förstår inte riktigt varför blogg.se inte gör ngt åt det. Hur många använder Explorer fortf? Suck.
Inget bloggvertyg är perfekt. Ingenting är perfekt. Ingen kille är perfekt, och jag är långt ifrån perfekt. Jag mår dåligt =(.
Jag hade (har) ju lovat att inte hetsäta på ett år, och min syster skulle äta LCHF.. Jag håller det inte, men hon håller det inte heller. Dock har hon ätit frukt som är hundra ggr bättre än godis och chips. Jag är sämst. Idag har jag i det närmaste gett upp. Vilket jävla bakslag jag fått. Känns som det värsta på ett år, men det är det kanske inte. Värsta på över ett halvår iaf. Det är hemskt. Hur ska jag orka ta mig tillbaka på banan igen? Jag orkar inte. Jag vill inte. Jag orkar inte mer!

Kommentarer
Postat av: anaanna

Du skriver att du har bulimi. Har du fått diagnosen ställd av en läkare?

2011-06-18 @ 16:04:13
URL: http://anaanna.blogg.se/
Postat av: s

hmm jag minn tyvärr inte hur jag importerade /: tror det gick att göra ngn stans inne på metro, att man sparade som en fil! Och sen förde över filen. Eller så gjorde jag det inne på blogspot...

men jag googlade mig fram vet jag så någonstans kan du nog finna hur man gör :)

2011-06-19 @ 01:31:00
URL: http://zebrans.blogspot.com
Postat av: pussel

anaanna:

Ja, fast det var bara för ett år sen. Har haft bulimi mkt längre än så. Det är inget man 'behöver' få en diagnos på för att ha? Kriterierna står ju på nätet..

Dock vet jag inte om jag uppfyller kriterierna längre.. men frisk är jag inte iaf.



s:

OK. Jag har försökt kolla om man kunde flytta en blogg hos blogg.se, men det har jag inte hittat. Kanske ska skapa mig en blogspot-blogg då och kolla runt lite..

2011-06-19 @ 16:06:18
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej, Vet inte om du visste detta, men du kan installera en IE-tab i Google Chrome som gör sidan till IE, du bara installerar det härifrån https://chrome.google.com/webstore/detail/fnfnbeppfinmnjnjhedifcfllpcfgeea



Det är skönt att slippa öppna Internet Explorer om man stöter på sidor som inte funkar fullt ut med Chromen.. Denna tabben "behåller" nog inloggningen så man slipper logga in igen, på sidan som man "tabbar om"... Tillägget blir att lägga sej uppei verktygsfältet och när man så har en flik öppen så är det bara att klicka på IE-tabben så byter sidan till IE, super är det ;.)

2011-06-22 @ 04:20:09
Postat av: pussel

Å vilket bra tips, nej det visste jag inte om! Låter ju jättesmidigt! =) Tack!

2011-06-22 @ 19:29:38
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0