Festlördag och ensam söndagskväll

Jag vill bara träffa T, men jag får inte för mig själv. =((

I fredags kväll träffade jag några vänner på stan på "after work". Trevligt. Igår på dagen träffade jag en kompis och vi blev sminkade (inte så bra tyvärr) på ett ställe. Trevligt. Sen på kvällen drack jag mig full. Ville ju ut och ta vara på sminkningen ;-). Det var typ ingen som ville ut förutom jag och min danskompis, så han kom hit och vi drack en massa drinkar ^^. Sen drog vi ut kl 01 =P. Fulla och glada ;-). Träffade en kille, på dansgolvet tror jag. Han var som en magnet, bjöd på en drink och följde med hem när stället stängde. Har för mig att han cyklade med oss hit iaf haha ^^. Ja, min danskompis sov över... Killen från dansgolvet fick bara mitt nr och cyklade hem sen. Dock hörde han av sig idag och vi ska träffas imorn! Alltså jag ska på dejt! Helt sjukt. Jag vill inte ^^. Jag vill bli sjuk. Usch. Jag vill bara vara med T =((.

T hörde av sig igår igen. Skrev att han inte hade några fler planer för resten av semestern. DÅ passar det att höra av sig. När han inte har något annat att göra, då duger jag. Jag hatar honom. Jag hatar att han inte kan förstå hur det känns. Jag hatar att han inte fattar VAD det är som gör mig arg och ledsen hos honom. Så jävla typiskt honom. Ändå är det bara honom jag vill vara med =(. Det är så jävla svårt för mig! Jag tänker fan inte svara. Jag får gå här och deppa ihop, men jag tänker inte träffa honom på hans jävla villkor. När det passar honom. När han har tråkigt. När jag har tråkigt då!? Vem bryr sig då? Inte han iaf.

Har mått skitdåligt idag. Var asdålig i magen, av all sprit gissar jag. Sen mådde jag riktigt illa nu på kvällen, men har gått över nu. Min danskompis och jag gick upp kl 15 ^^. Usch, jag vet inte hur mkt jag vågar skriva här. Jag vill liksom bara vara med dom jag redan känner. Orkar inte anstränga mig för att lära känna nya! Usch vad jobbigt. =( Men jag måste ju lära känna nya om jag nånsin ska kunna bli kär i någon ny kille =(. Jag är inte kär i min danskompis och kommer inte bli heller, men jag blir ju kåt när någon tar på mig.. Och när man ligger sådär nära i samma säng.. Vi hade inte samlag iaf.

Usch, jag orkar verkligen inte med någon dejt imorn, men jag måste tvinga mig till det =(. Imorn ska jag försöka komma ihåg den tysta minuten för de som dött i Norge. Är kass på att komma ihåg, men jag vill verkligen komma ihåg det. Hoppas man blir påmind på radion. Så hemskt. Stackars alla föräldrar. Tänk att få ett barn ihjälskjutet av en galning. Usch =(.

Trots att jag mått illa idag så har jag ätit för mkt =(. Har inte orkat göra någonting sen min danskompis drog hem efter "frukosten" typ kl 17 ^^. Känner mig så himla ensam. Jag hatar söndagskvällar. Usch. Saknar T så att det gör ont.

Kommentarer
Postat av: A

Jag tror också att det är bra att gå på dejt och göra saker även fast det inte känns kul i förväg. även om killen inte är nån höjdare när man väl sitter där så är det bra "övning".

Och T tycker jag du ska göra allt för att glömma. Du förtjänar nån som bryr sig om dig oändligt mycket mer.

2011-07-25 @ 09:17:22
Postat av: pussel

Det var snällt skrivet, men jag tror det är han som förtjänar någon annan =(.

2011-07-30 @ 00:33:56
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0