En "sista" hetsätning då ^^

Sitter här och svettas och skakar =(. Usch! Mår verkligen dåligt just nu, fysiskt. Kanske ska gå ut på balkongen en stund, men vill inte ha in en massa nattflygfän.. Vill gå och lägga mig och sova nu, men svettas ihjäl och hatar att vara så varm när jag ska sova.

Blev två hetsomgångar ikväll för att få i mig det jag köpte igår. Det var ändå inte särskilt mkt! Fem "frallor" med massor med smör och ost, 4*200 g marabou chokladkakor (men lämnade fyra rader som jag slängt nu, kunde inte förmå mig att proppa i mig det sista). Åt två äpplen också, drack apelsinjuice och te med grädde. Nu är jag sugen på riktig mat. Kött med tzaziki som vi åt igår innan utgång. MMm vad gott det skulle vara ^^, men det får vänta till imorgon (eg senare idag ^^). Usch vad jag inte mår bra. Jag hetsäter så sällan nuförtiden att min kropp verkligen verkar ta stryk när jag spyr ^^. Eller jag vet inte vad jag ska skylla på, men jag sitter här med nån slags frossa el nåt just nu =(. Fast inte frys-frossa utan svettnings-frossa =P.

Usch usch usch. Tidigare idag åt jag en muffins och ett annat bakverk som jag köpte igår också. Men då spydde jag inte... Å vad jag är hungrig och sugen på riktig mat nu! Suck.

Jag vill aldrig mer hetsäta! Jag vill äta bra och träna och bli smal...

Har suttit och läst den här tjejens blogg.  Hon är rätt kass på att skriva måste jag säga.. Men hon är väldigt smal, naturligt. Påminner mig om hur mkt jag kunde äta och inte bry mig ett skit om vad jag åt när jag var tonåring.. Och jag var smal ändå. Det var tider det... Innan jag började med dom där jävla p-pillerna som förstörde mitt liv!

Jaja, så är det. Nu ska jag försöka gå och lägga mig och sova. Har förresten hänt lite grejer i helgen. Jag tror inte att någon av killarna jag umgås med bara vill vara vän med mig. Killar vill alltid mer än bara vara vän... Suck.
Jaja, godnatt.

Kommentarer
Postat av: S.

urs får också så av hets ibland :( Men då är det snarare när jag inte spytt tillräckligt fort eller inte fått upp allt igen... så man typ får "socker/fett chock" eller något av pisset man tryckt i sig -.- Hatar det. Blää

2011-08-01 @ 21:22:55
Postat av: Loke

Hetsade också "dubbelt" igår, inte kul.. Jag skakade som ett asplöv efteråt, man känner sig rätt ömklig.. Hoppas att du får en bra dag idag1 Kram

2011-08-03 @ 10:32:09
URL: http://medestruit.blogg.se/
Postat av: Loke

Hoppas att du får en bra dag! kramar

2011-08-04 @ 12:51:47
URL: http://medestruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0