Sms till T: Jag hoppas fortf att vi ska bl...

Sms till T: Jag hoppas fortf att vi ska bli tillsammans igen, flytta ihop och skaffa barn. Det är helt sjukt, jag vet :(, men jag kan inte hjälpa det. Jag vill väl bara ha någon och den enda jag kan fantisera om är du, antagligen för att du är den jag känner bäst just nu. Till dig har jag faktiska känslor som jag kan känna. Svårare att tänka på någon jag inte träffat än. Jag står inte ut med att vara ensam. Jag vet att det är en del av livet och man "måste" klara det. Men jag är värdelös. Jag klarar inte av det. Jag vet att det bästa är att bryta kontakten med dig. Att försöka "glömma" dig så fort som möjligt. Men det är så OTROLIGT förbannat jävla svårt! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0