Jag önskar att jag kunde sluta bry mig.

Jag önskar att jag kunde sluta bry mig.
Att jag bryr mig så förbannat mkt om allting förstör mitt liv. Jag hatar alla som inte bryr sig. Om jag bara kunde sluta bry mig om det. Om jag kunde sluta bry mig om allting!!!

Jag hatar mig själv så fruktansvärt mkt (antar jag?) så att jag avskyr alla andra. T säger fel, gör fel, är fel. Ändå älskar jag honom så otroligt mkt att det gör ont. Det gör så ont att jag blir förtvivlad när mitt sjukliga bekräftelsebehov inte blir tillfredsställt. En förtvivlan som övergår i hat. Ett hat som bara kan leda till döden.

Det enda som kan rädda mig är kärlek. Men vem kan älska någon som bara hatar?

Jag vill inte mer =(.

Jag önskar så förbannat mkt att jag kunde hetsäta nu. Att jag hade den där lusten och suget. Jag behöver verkligen det. Maten är min enda tröst, räddning (och undergång?). Jag känner mig så förbannat jävla ensam och ingen bryr sig. För vem orkar bry sig om någon som bara hatar?

Jag kan vara så fruktansvärt elak. Jag tror inte att någon som inte varit utsatt för det kan förstå. Jag tror att jag skulle kunna få nästan vem som helst att mörda mig i ren desperation att få mig att sluta plåga honom/henne.

Jag är en fruktansvärd människa. Jag förtjänar inte att leva lycklig. Jag förtjänar inte ens att dö. Men jag borde ändå dö för att skona andra.


Kommentarer
Postat av: Tanja

wow, känner exakt likadant...

2011-01-25 @ 22:13:08
Postat av: Tanja

wow, känner exakt likadant...

2011-01-25 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0