Jag vill så gärna ge upp nu.

Vad gör man när man inte orkar mer? Jag funderar på att "bara" ta livet av mig. Lugnt och tyst. Utan att säga något och utan att bråka. Jag vill inte leva mer.

Jag jobbar hela tiden. Igår till efter halv tio och ikväll kom jag väl hem kvart i åtta. Jag orkar inte. Imorn har jag massor att göra. Lär väl komma hem på kvällen fast jag borde gå vid lunch för att inte jobba övertid. Men vad gör jag hemma? Ingenting. Kan lika gärna vara på jobbet. Var tvungen att laga till högrev som jag tagit upp ur frysen idag. Hatar det. Tog tag i det iaf och stekte det där jävla köttet och hackade gul lök och vitlök. Nu kokar skiten, men är långt ifrån kvar och jag vill bara sova!!!! Äter turkisk yoghurt både till mellanmål och middag, plus äpple och apelsin. Hatar det! Jag tror att jag blir trött av sockret. Vet inte om det är det, men brukar ju inte äta frukt och jag har varit sjukt trött de senaste dagarna. Har ätit semla två dagar på jobbet också. Jag har blivit sjuk i huvudet. Struntar i allting. Orkar inte bry mig. Kan inte. Hinner inte.

Har haft hetskänsla flera kvällar. Började nog lite i söndagskväll och i tisdags var den inte att leka med. Hann dock inte hetsäta ^^. Hinner fan ingenting. Hinner inte städa, inte laga mat. Kanske skulle hinna om jag ansträngde mig den lilla lediga tid jag har haft, men då är jag helt apatisk och bara sitter och surfar fast jag är sjukt trött och eg borde sova för att orka med dessa långa jobbdagar. Jag hatar livet.

Imorn är det fredag och jag vet inte vad jag ska göra i helgen! T har inte hört av sig och inte mamma heller. Vet inte om jag ska till Sthlm eller om jag ska ut och dansa på lördag. Vet några som vill det, men hur fan ska jag orka och få lust?? Jag vill bara sova och gråta och dö. Jag önskar såå att jag tar mod till mig och tar livet av mig den här helgen. Jag måste det. Jag orkar inte en vecka till. Jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: Kjetil

Hej hej

Tycker dib blogg er interresant. Om du har lyst så kan du legga inn en av dina artiklar på www.alternativmedisin.org så blir den publiserat med link til din sida

Kram Kjetil

2011-02-06 @ 00:19:01
URL: http://alternativmedisin.org/
Postat av: pussel

Hejsan!

Men kan jag bara skicka in ett blogginlägg? Det är ju liksom ingen artikel... Dessutom har jag ju ingen lösning på mina problem =/.

Tack för ditt erbjudande iaf!

Kram!

2011-02-11 @ 19:19:34
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0