Jag vill verkligen börja löpträna förreste...

Jag vill verkligen börja löpträna förresten! Jag och S var och kollade på Five fingers och andra liknande skor utan separerade tår nu i veckan. Jag är så sugen på att köpa såna! Igår borde jag tagit mig ut och joggat. Jag ville det, men ändå kom jag inte iväg. Jag behöver verkligen en träningskompis! Suck. Vill styrketräna, jogga och gå på danspass samt äta nyttigt och träna pardans.. Det perfekta livet? Vem vill inte ha det? Bra, kul jobb. Partner, familj.. osv. Jag blir aldrig nöjd. Så ist hetsäter jag?? Jag förstår mig inte på mig själv :(.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nä vem gör det? Alltså förstår sig på sig själv.

kram

2011-08-06 @ 20:52:36
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0