Usch vad jag mår illa! Gjorde det igår ock...

Usch vad jag mår illa! Gjorde det igår också. Är övermätt hela tiden. Är inte sugen på godis. Har över halva påskägget kvar som vi fick av vår chef i måndags! Orkar inte hetsäta ikväll igen, men kommer göra det ändå. Nu när jag vant mig vid LCHF tycker jag att allt annat inte smakar gott längre! Helt sjukt faktiskt. Äter bröd tex, men tycker inte det är gott längre. Inte heller godiset. Knäppt. Jag hetsäter verkligen i onödan nu. Varför!? Varför gör jag så mot mig själv? :( Igår var jag iaf och dansade och det var jättekul! Tur att jag kom iväg, annars hade jag deppat ihop den här veckan. Jag vill slippa påsken. Jag vill inte ha mer godis nu! Men hemma hos mamma kommer alla snaska på godis och skit. Usch! Jag vill hetsäta en sista ggn idag. Sedan aldrig mer!! Men jag vet att det inte funkar så :(. Jag vill ha en pojkvän! Jag hatar att vara ensam. Jag älskar att älska! :) Solen skiner iaf, jag älskar solen! :) Om jag överlever den här dagen, kan jag få slippa godis då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur du känner dig, jag är likadan. Trots lchf som jag älskar så hetsäter jag. Senast idag. Jag hatar det med det finns inget stopp. Blir ett 4 timmars pass på gymmet för att få bort skiten.

2011-04-22 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0