Förjävlig kväll.

Jag vill bli smal. Lika smal som Kenza. Blir jag lycklig då? Antagligen inte, nej. Jag vill ha en familj. Jag vill bara ha en familj! Om jag bara hade behållit det där barnet. Då hade jag haft en familj nu. Kanske delad, men ändå. Varje gång jag tänker på det kommer gråten. Jag känner mig så ensam. Vem bryr sig? Inte T iallafall. Den enda jag vill ska bry sig om mig..
Varför är allt så svårt? Jag vill också vara lycklig. Lika lycklig som Kenza.. Varför läser jag hennes blogg? Jag vet inte. Hon är så jävla lyckad. Nästan perfekt. Tänk att vara som hon. Att få saker gjorda. Kunna ta tag i saker. Göra det man vill. VILJA saker. Veta vad man vill. Ha en pojkvän. Ha en pojkvän! Ha vänner. Umgås med sina vänner. Älska de man har omkring sig. Uppskatta livet. Suck.'
Jag köpte fyra frallor och två små godispåsar. Jag har ätit naturgodiset och halva det vanliga plus två av frallorna. Dricker saft och te. Jag är full i magen. Redan! DET är iaf positivt. Det är inte de gamla vanliga kassarna med mat vid en hetsätning längre...^^ Det kanske finns små positiva detaljer t o m i helvetet! Helt förbannat jävla otroligt. Nu måste jag få i mig det sista och spy, för imorgon är det måndag, tack och lov. Äntligen jobb. Äntligen lite paus från mig själv och mina plågande tankar.
Usch, fast helst hoppas jag att jag slipper vakna imorgon. Jag tål inte ensamheten. Jag klarar mig inte ensam. Inte utan någon att älska och bli älskad av. Jag är allergisk, så allergisk att jag riskerar att dö av min jävla allergi! Jag hatar att gråta mig till sömns. Jag avskyr det. Jag avskyr att göra det ensam. Om bara T vore här. Om bara T ville vara med mig! Då kanske jag skulle överleva. Kärlek är medicinen jag saknar. Medicinen jag dör utan. =(
Jag kommer vara död av trötthet imorgon, och antagligen måste jag jobba kväll också. Plus att jag kanske ska kolla på soffor och en cykel. Jag orkar inte. Jag gör inte det. Kanske jag kunde bli sjuk nu av alla kolhydrater? Jag tål ju inte detta! Gråta, sova, dö.

Kommentarer
Postat av: Anmee- :)

Även du kan vara lycklig som Kenza, fina <3 Förstår att det känns som att allas liv är underbart när man själv har ett rent helvete. Vet precis hur det är! Att stå kvar och kämpa vidare det är dock styrkan. This shall to past, och då kommer du vara tusen gånger starkare än Kenza. Jag lovar, du är stark nog och du är inte ensam.

2011-04-18 @ 13:56:10
URL: http://anmee.blogg.se/
Postat av: F

<3 <3

2011-04-18 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0