Onsdag

Vikt: 62,3 kg
Motion: 2*35 min promenad

Frukost: 2 ägg m kaviar, 80 mg Strattera, 2 kapslar omega-3
Mellanmål: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: köttfärslimpa m bacon o grädd- och tomatsås, fetaostsallad
Mellanmål: 1 kopp kaffe m grädde, 2 bitar cheescake (*mmm* gott! ^^)
Middag: ostskivor, 1 morot, 2 ägg, senapssill, crème fraiche
Uppdatering: Kväll: godis, te m grädde (vet inte vad jag ska göra av äckel och obehag! usch!)
(+ vatten och tuggummi som vanligt)

Usch vad jag är sugen på godiset jag köpte i söndags på väg hem från T:s föräldrar. Känns bra att jag kunnat spara det så här länge, men jobbigt nu. Har inte all choklad jag "behöver", utan det fattas geisha och center, för att det ska kännas rätt... Vilket gör att antingen får jag äta vissa godisar och lämna resten till en annan dag då jag har möjlighet att köpa det som fattas, eller så kommer jag hetsäta.

Buggen igår var trist. Tyckte ledarna var dåliga och otydliga och jag hade inte fattat hur man skulle göra, och när, om jag inte redan fått grunderna visade för mig av en kollega. Dessutom har jag och T dansat en del hemma. Det var dock "friträning" en timme efter där man fick öva. Då dansade jag med en annan som också dansat lite förut och det gick ganska bra, även om vi körde samma 2(?) turer om och om igen, så det var kul =).

Har lite beslutsångest över om jag borde flytta upp till nästa nivå, men alla säger att det är så viktigt att få grunderna och dessutom är det redan överskott av tjejer i alla grupper =/. Suck. Och jag är en stor fet mes så jag stannar väl i den astråkiga nybörjargruppen med killar som inte ens kan hålla takten ^^.

Nu är det strax Idol! Jag har iaf satt in en stek i ugnen, ätit middag och diskat. Vattna blommorna MÅSTE jag också göra idag, men det får jag väl ta i reklamen. Och så var det godiset nu då... äta eller inte äta. Hinner ju gå till affären sen efter Idol och köpa mer hetsmat om jag måste... Men jag orkar inte hetsäta. Orkar inte bli fet heller. Hatar att inte få bo med T. Har ingen lust med något =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0