Usch, jag mår inte bra nånstans. Särski...

Usch, jag mår inte bra nånstans. Särskilt inte i magen. Ni som säger att man ska tänka positivt, kan ni ge exempel? Hur ska jag kunna tänka positiva tankar när allt känns jobbigt? Jag kan ju inte ens komma på en enda positiv grej! Hur fan ska jag då kunna tänka positivt? Jag fattar inte.. Jag har verkligen ingen lust att gå på nån jävla bugg. Jag orkar inte! Jag mår dåligt. Jag är förstoppad. Jag har ingen energi. Jag vill bara sova eller försvinna. Jag är inte hungrig, jag mår illa. Ändå kommer jag äta. Suck.


Kommentarer
Postat av: Leelo

Har samma typ av problem :(

Postat av: Anonym

Varje gång du vågar känna att du mår piss eller har ångest och "står ut" och inte flyr är en seger,då är du påväg åt rätt håll.Du dör inte av att ha ångest va kvar i kännslan.Ätstörningen utmanar dig låt henne inte vinna.

2010-09-21 @ 19:44:57
Postat av: Anonym

Kanske inte va så mkt positivt,men det är så jag tänker när jag känner att jag vill hettsäta och spy.Sedan så har jag själv inte lyckats stå pall varje gång men jag är stolt för varje seger.

2010-09-21 @ 19:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0