T gav beskedet imorse att han tror att han...

dsc00332 (MMS)

T gav beskedet imorse att han tror att han vill gå på mat- och hälsakonferensen med mig på lördag! Jag trodde verkligen att han inte ville det längre. Jag vet att jag var dum som frågade. Det här ger mig falska förhoppningar och jag kommer bli så otroligt ledsen och besviken sedan.. Ska bestämma mig ikväll om jag verkligen ska träffa honom under de omständigheterna. Jag vill ju helst inte gråta bort en sån intressant konferens ^^. Jag går till jobbet på droger idag ;). Jag känner mig nästan glad för första ggn sen i torsdags. Måtte Concertan hjälpa mig nu! Jag vill bli en snäll människa nu. Jag ska bli det. Jag ska göra allt som står i min makt för att må bra och ge kärlek till mig själv och andra. Och det är tack vare T, den bästa människan på jorden. <3 Vilken underbar morgon! Jag grät när jag gjorde frukost, men Ts sms fick mitt humör att vända. Det är kallt ute idag, men solens strålar värmer mig. Älskade, älskade sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0