Skakis

Jag svettas och är alldeles skakis. Svimfärdig. Jag hatar att spy. Jag är värdelös på t o m det! En del kan ju spy åtta ggr om dagen!! Helt otroligt. Jag klarar knappt att spy två dagar i rad =/. Men man ska väl inte jämföra. Mår jag dåligt mår jag ju dåligt oavsett hur många ggr jag har spytt.

Usch jag hatar allting! Jag känner mig så ensam! Klockan är alldeles för mycket! Tiden stressar mig, ändå sitter jag i timmar och river upp mina sår i ansiktet, på halsen och i nacken INNAN jag spyr. Varför gör jag så? Jag "hetsäter" i flera timmar och sen "spyr" jag i flera timmar!? Jävla idiot!

Jag måste sova!!!!!!!!!!!!!!! Jag orkar inte mer!!!!! Jag orkar inte jobba!!!!!!! Jag vill vara hemma och sova!!!! Jag vill bli sjuk!!!!! Jag har precis varit sjuk, eller snarare förkyld. Men jag vill bli ordentligt sjuk med feber så att jag kan stanna hemma från jobbet!!!!!!

Usch jag orkar inte mer!!!! Jag måster göra slut med T och jag måste flytta och jag måste sova! Och diska! Och flytta bort klädhögen från sängen så att jag kan gå och lägga mig. Jag orkar inte!!!!!! Jag orkar inte ens stå upp för jag skakar så mkt!!!!!! Jag hatar att städa och tvätta bort alla spyor och äckel i toaletten. Jag hatar det!!!!! Jag orkar inte!!! Jag vill bara sova! Usch jag är så ledsen!!! Jag vill bara sova.

Jag hatar att gråta mig till sömns. Jag blir så jävla svullen i ansiktet och det tar extra lång tid att sminka över de mörka ringarna under ögonen och alla sår då!!! Men ikväll måste jag gråta mig till sömns igen för jag kan inte sluta gråta. Jag hatar allt. HATAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0