Orkar inte!!!

Usch vad jag hatar allting! Jag orkar inte med livet! Jag vill inte gå på nån jävla möhippa =/. Måste betala idag. Känner att jag måste gå fast jag inte vill.

Vill inte åka till Ts föräldrar i helgen heller! Jag vill inte! Jag orkar inte! Jag vet hur det kommer bli! Jag känner det! Det kommer bli jobbigt eftersom jag är på dåligt humör och känner att jag inte orkar. Jag önskar att jag ville! Jag vill eg, men jag orkar liksom inte. Och jag kan inte välja hur jag ska känna heller!

Jag är trött, hungrig och energilös. Jag vill bara gråta. Jag vill inte vara ensam! Jag hatar att vara ensam! Jag AVSKYR det!! Att laga mat ensam. Fy fan så ensamt det är =(. Men jag har iaf tvingat mig själv att laga mat nu. Köttfärslimpa. Det tog nästan en timme att bara förbereda skiten! Nu är den i ugnen iaf och jag ska titta på Idol kl åtta.

Usch jag känner mig fruktansvärt frustrerad och irriterad just nu. Kanske är det ångest? Jag vet inte. Jag känner mig liksom stressad. Har inte tid att blogga. Har inte tid att skriva allt jag vill. Jag skulle eg vilja skriva ner i princip allt jag tänker på under dagarna, men jag tänker ju konstant heeela tiden, så det är ju omöjligt. Dessutom tänker man ju sjukt mkt fortare än man skriver eller pratar ^^. Jag har hur mkt som helst att göra idag eftersom jag hetsätit bort mån, tis, ons. Imorse var jag tvungen att röja lite i köket efter hetsätningen vilket gjorde att morgonbestyren tog extra lång tid och jag kom sent till jobbet, trots att jag verkligen behöver komma tidigt nu för att jobba igen tid!! Tvätthögen är fortf kvar. Den har flyttat fram och tillbaka från sängen till en stol. Jag måste packa om jag ska åka imorn (vilket jag alldeles säkert kommer göra trots att jag inte orkar). Jag MÅSTE tvätta håret och raka mig imorgon bitti + fixa matlåda till både lunch och tåg. Jag orkar inte! Jag gör bara inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0