Mår dåligt + lgh

Jag är hemma. Jag gick inte på buggen. Jag orkar verkligen inte. Jag har ont i huvudet och jag frrrryyser. (Hoppas jag blir sjuk! Men det lär jag inte bli =/.. är väl bara medicinen som spökar.)

Jag måste bestämma mig om jag ska anmäla mig på en lägenhet idag.. Sista dagen för en etta på 42 kvm utan badkar och balkong ^^. Jag vill ha badkar och balkong... Men den ligger iaf på tredje våningen av tre, fast tyvärr utan hiss tror jag. Fem chanser har man att anmäla sig på lägenheter och tacka nej, innan man åker ur kön.

Jag har en sådan HEMSK beslutsångest!! Usch =(. Ringde mamma och hon tyckte att jag iaf skulle riskera en av mina fem möjligheter och gå och kolla på den, så jag gör nog det. Det kommer ju ut nya lägenheter varje dag och det KAN ju komma någon senare i höst som ligger bättre/har balkong/har badkar/är lite större/billigare osv osv...

Jag borde diska nu, och fixa någon middag, kolla på Idol och sen sova. Jag är så trött. Helt förstörd. Jag ska iaf inte hetsäta mer nu. Nu får det räcka.

Jag vill flytta till Sthlm. (Fortfarande helst till T såklart, men trots att jag har ett litet litet hopp om att vi ska kunna bli tillsammans igen så tror den realistiska sidan av mig tyvärr att T har bestämt sig, och att det lilla hoppet istället kommer att göra mig ännu mer ledsen =((..)

Jag började nästan gråta när jag läste era kommentarer förresten ♥. Vad snälla ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0