Jävla torsdag

Vikt: ?? kg
Motion: 2*35 min promenad + lite mer promenad, kanske 20 min el nåt

Frukost: 2 ägg m kaviar, 80 mg Strattera, 2 kapslar omega-3, te m grädde o kokosfett
Mellanmål: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: köttskivor, lite gräddsås, fetaostsallad
Mellanmål: 1 kopp kaffe m grädde
Mellanmål: 250 g ekologisk turkisk yoghurt, 25 g (20 st) mandlar, 16 g (6 st) torkade dadlar
Mellanmål:
5-6 torkade plommon
Middag: 1 morot, 2 ägg, senapssill, crème fraiche, massa ostskivor + 1 morot till, 2 msk linfrön i vatten
Kväll: 1 dryg tsk kakao m grädde, te m grädde o kokosfett
(+ vatten och tuggummi som vanligt, 2 läkerol)

Fick äntligen skita lite idag iaf ^^, men känner mig inte alls tömd. Jag hatar verkligen detta.
Nu är jag fullproppad igen av all mat. Har dessutom lite ont i magen.
Jag orkar inte leva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0