Jag mår inte bra! Fattar inte vad det är...

Jag mår inte bra! Fattar inte vad det är för fel. Har blivit tjock. Min mage ser och känns uppsvälld ut trots att förstoppningen släppte igår. Men jag har väl lagt på mig då.. Men varför är jag deppig hela tiden. Varje morgon, varje dag. Och hur får jag bort det?? Jag orkar verkligen inte gå till jobbet idag, ändå är jag faktiskt redan på väg. Hårbotten kliar, håret mellan benen kliar, mina öron står ut, jag måste slå dubbelknut på mina skosnören för att de inte ska gå upp. Nu börjar jag få håll också pga kolhydratrik frukost (antar jag). Allt är så fruktansvärt jobbigt! Jag orkar inte med det! Jag känner mig stor och klumpig med en enorm mage. Känner mig gravid fast jag inte är det. Vad är det för fel?! Det känns som magen håller på att sprängas trots att jag inte ätit överdrivet mkt. Jag förstår inte :(. Usch!


Kommentarer
Postat av: pia

Det låter som du har brist på något näringsämne, ska kolla lite närmare och se om jag kan ge dig nått tips. Jag brukar också vara väldigt deppad men har mått superbra den senaste tiden, tror faktiskt det kan bero på nått jag äter, men det kan ju bero på så mycket. Har också försökt att intala mig att det inte finns några problem utan utmaningar, och försökt va lite mer optimistisk. Det är en konst men det går att lära sig

2010-09-22 @ 13:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0