Fy fan...

...vad äckligt det är. Hur kan jag glömma det hela tiden??

Har ätit 300 g naturgodis, 200 g chokladkaka och drygt 1 påse chokladpudding med vispgrädde. Inte såå mkt ändå med tanke på vad jag tryckte i mig för några år sen.. men jag mår så jäkla illa! Ändå är det så skönt att hetsäta. Det är verkligen konstigt. Eller kanske inte ändå, ångesten och deppigheten, el vad det nu är för känslor, försvinner ju.

Tyvärr måste jag ju spy nu också och det är inte kul ^^. Usch.

Edit: Åt upp all chokladpudding (2 påsar). Väntar man en stund så går det ju liksom att trycka ner lite mer...........

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Har följt din blogg ett tag nu och jag känner igen mig i precis allt du skriver. Det är skönt att se att det finns fler som känner precis lika som en själv gör. Jag tänkte fråga dig en fråga. När du hetsäter likt det du ätit ikväll ex. under en längre tid och om du spyr efter, upplever du att du går upp i vikt av det eller står du kvar? Jag tänkte för att för mig handlar det om ATT äta men igentligen tror jag inte de spelar någon roll vad det är, men likt det du ätit ikväll brukar det bli för mig med bara för att jag vet att det är "enkelt" att kräkas upp igen.

2010-09-22 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0