Dagens

Vikt: 62,0 kg
Motion: 35+10 min promenad

Frukost: 80 mg Strattera, 2 kapslar omega-3, 2 ägg m kaviar, te m grädde o kokosfett
Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: Smörgåstårta, ostrullar, lite sallad, tomat o gurka
Em-fika: 1 kopp kaffe m grädde, 1 glassbåt
Middag: Smörgåstårta, ostrullar, tomat, gurka, 1 ägg, lite sallad
Kväll:
te m grädde, kakao- o gräddgegga
+ vatten (såklart), 1 tbl Bafucin, 2 sockerfria tuggummin (om man nu ska vara superexakt och jättepetig ^^)


Usch!!! Det känns inte bra!! =(( Alldeles för mkt bröd idag. Och alldeles för mkt SUG. Orka stå emot. Orka något. Sova. Dö.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas du orkar stå emot suget, håller tummarna. En fråga? Hur tycker du det går sen du började med LCHF? Suget....vikten....Jag funderar på att prova, nått måste jag ju göra i alla fall. Då jag börjat gå upp i vikt igen. Jag tycker du verkar duktig som kämpar på.

Kramar

2010-09-01 @ 22:27:54
URL: http://bulimioffer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0